15.5.10

Mama deriva niste cuvinte de te lua cu ameteala. Imi pare rau, cumva, ca m-am nimerit fiica ei si nu "de aceeasi varsta". Cre' ca m-as fi distrat copios cu ea.
Cum sunt io chioaaara de somn, deci cum sa zic.. nu gandesc coerent, nu vad bine- fiindca oricum am midriaza si nu mi se micsoreaza pupilele decat la o ora de la trezire sau cand imi focusez privirea pe machiajul matinal- ... deeci starea asta se numeste "chiorenzis". Sunt chiorenzis, frate. Mai e si presiune scazuta ca sa am si stare de somn.... Mmm!
Si, Doamne! Ce program ma asteapta!
Shopping, gatit, curatenie, spalat rufe. Ingrijit si distrat kinder. Thank God for Marian!
Mi-e un sooomn..
Sunt chiorenzis, vezi?!

Nu stiu ce cacat a fost in aer. Multi dintre noi cu laringele praf, muci...
Ana are muci (chinul dracu cu apa-cu-sare, fiindca "utura"). Marian tuseste in disperare. Eu am crezut ca am facut laringita-adaptare la job- da' se pare ca nu). Io cum sunt cu "baga repede" i-am dat cu bioparox si tantum verde si reiki. Marian e la inceput (de ieri). Si nu ii plac medicamentele... Pe amandoi ne mananca in gat! Pe bune! E o senzatie cretina!

Fiind sambata a trebuit sa o conving pe Ana sa doarma mai mult. Incerc sa o invatz cu notiunea de "week-end". ;)

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP