daily mail

25.9.09

Deci io-s casnica. Bai, frate nu imi ajunge timpul deloc! Da' deloc! Cu Rv am luat o pauza. Ziceam ca ma re-apuc de luni. Oha. Poate de lunea "ailalta", avand in vedere ca mi-a si trecut stresul cel mare. Ma chinui de 2-3 zile la un site. Still going on -sau "keep walking". Ptr azi mi-am propus sa "desput" casa (peste covoare am un fin strat de frimituri de la biscuiti), sa coc vinete, sa gatesc (iarasi vreo 3-4 feluri, nu stiu care deocamdata, dar musai sa fie atatea) si sa trag pozele pe dvd-uri. Sii... Si n-am reusit nimic. Dar in schimb am primit un roman de citit, o farfurie cu prajituri pe care am "ras-o" in 10 minute. Na, acum mai am si prajitura in lista de "to do things". Si am stat "la o barfa" cu tata. Tatal meu biologic (cum s-ar zice "asta e si altu' n-am") are 55 de ani. Si a ajuns la "acel moment la vietii lui" in care descopera ca este intre putinii supravietuitori care "n-au nici pe naiba". Multe din cunostinte si prietenii vechi "incep sa cada, ca niste fulgi, uni s-au dus" - conform poeziei. Ba un atac cerebral, ba o artera ingrosata, ba un "stop cardiac". La un moment dat zice "da, si uite, nici eu cu degetul asta" si incep sa rad. "Tu nu esti sanatos? Te plangi de un deget?!" Tata are o tromboflebita (= "sange foarte gros", daca se taie lui nu-i picura sange ca mie, ci se coaguleaza imediat in contact cu aerul). Da' el bea ceaiuri (in permanentza umbla cu un pet jegarit de teina). Si nu l-am "consolat". Am facut mishto de el. Auzi, degetul era problema lui, in cond. in care un prieten de-al lui se opereaza pe cord sapt viitoare.. Men! Tot azi, tatal meu n-a vrut sa ma ia la plimbare cu nepoata-sa. M-a intrebat subtil: dar n-ai treaba? (vazandu-mi privirea a adaugat:) Sau sa te odihnesti si tu putzin.." :))))) Am lasat copii sa se duca la plimbare cu voiosie... Am remarcat ca incep sa pov cam mult despre Ana. Cred ca ar trebui sa imi fac un spatiu dedicat pt asta. In definitiv sunt eu, ca muiere, dar tot eu si ca mama. Si imi vine sa scriu: ce stari am, ce cred in legatura cu aceasta parte a vietii mele. Nu inteleg de ce sa imi stresez prietenele care n-au preocupari din aceeasi categorie..

2 comments:

monik 10/18/2009 11:13 AM  

pe doctorita ta de familie aka pediatru o mai cheama si monica?

Ariadna 10/18/2009 2:04 PM  

Melania.
Bulbuc Aurora Melania

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP