de la Lidia

22.10.09

Inca ceva despreohsawa : macrobiotic diet - multumim Lidiei.


Cautand mai departe am gasit exact acelasi text intr-o carte, Natural Cancer Treatments That Work, capitolul "zen macrobiotics", despre un tip, care a reusit sa isi vindece propriul cancer urmand sfaturile dietei Ohsawa. Acuma ce sa zic, cred, am vazut cu ochii mei, inca aud de reusite, de cancere "amanate", "aburite", ani buni de viata normala castigati prin terapii (niciodata prin medicina "clasica"- de ce naiba ii zie "clasica", cand, de fapt, ea a aparut ultima?!-). Dar "vindecare", d-aia 100% n-am auzit pana acum. 90-si ceva de procente da, dar 100% nu.. tot timpul ramane "amenintarea din umbra", necesitatea de a face permanent "the ceva-ul ala care functioneaza". Seamana cu o cale spirituala cancerele astea, pe bune. Diferenta e ca nu o alegi tu pe ea ci te alege ea pe tine... Mda, hai c-am innebunit, filosofii morbide nu mai faceam!

1 comments:

lidia 10/23/2009 12:18 PM  

Si de ce n-am alege noi tot ceea ce ni se intampla,Inclusi boala.....chiar daca nu in mod constient?????

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP