habemus canem

10.1.10

.. avem (si) caine
In traducere: gasit metis terrier
Inainte de Craciun o cunostiinta a gasit un caine metis de terrier pe la Kiseleff- Arcul de triumf.
Fiind mic si foarte agitat a crezut ca e un pui scapat din lesa. Timp de o luna s-a chinuit sa ii gaseasca stapanul fara succes.
Acum catzelul a ajuns la noi. Spre bucuria lui Marian avem catzel, ca orice familie respectabila.
L-am dus la veterinar si am aflat cu uimire ca are 3-4 ani.
De aceea scriu si sub forma de anuntz chestia asta. Ma gandesc ca familia care l-a pierdut ii duce dorul.
Caniele nu a vrut sa raspunda la nici un nume care ne-a trecut prin cap. De cand l-am vazut i-am zis Ricky. Rick. Asa mi-a venit- asa i-a ramas :)
Afara e agitat, ii e frica de caini mari, nu ii place in autobuz.
E foarte afectuos si in casa este cuminte. E negru, cu o pata alba- un romb- pe piept, parul pe burtica este o combinatie de fire negre cu albe.

Seamana cumva cu fiecare din noi. Il iubeste pe Marian care si-a dorit catzel si a si avut. Ii este frica de caini ca si mie. E jucaus ca Ana. Cretz ca Ana si Marian. Are o moaca blajina. Si pune cracii in sus imediat sa fie scarpinacit si rasfatzat.
Si-acuma partea nasoala. Cand am fost la veterinar ni s-a zis ca ... are un inceput de raie. Acuma, e posibil sa nu o fi avut in decembrie cand a fost pierdut (incubatia = 2-3 saptamani). Din pacate, din 3 feluri de raieuna este zoonoza (se poate transmite la oameni) si ni s-a zis ca timp de o luna, cat dureaza tratamentul  "prostului" sa ii tinem pe cei doi "copii din specii diferite ai familiei" la oarecare distantza unul de altul. In teorie nu va fi greu, pt ca Ana e invatzata sa nu mangaie animale :D.
Pana una alta, am pus cateva anuntzuri, in ideea ca agitatia lui Rick se poate datora stresului (nu mai e cu familia lui) si ca cineva chiar duce lipsa animalului. Daca e sa isi gaseasca stapanii ...  In anunturi am precizat ca a fost gasit cu zgarda. Nu am fotografiat-o. Banuiesc ca cine suna pt gasirea animalului poate sa imi dea detalii, gen un nume la care sa raspunda si culoarea zgardei :D.
Aseara, cand inca credeam ca avem un pui l-am asezat sa isi aleaga numele si era atat de plictisit si ofta intr-un hal.. Credeam ca e din cauza ca nu iiplacea nici unul. Dar probabil ca nu l-am "nimerit noi" pe numele lui.





0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP