scrisoare deschisa lu' fi-mea

16.2.10

( in caz ca nu ati observat, blogul imi serveste cu succes si pt jurnal.. ca io-s amnezica)

Draga Ana,
Stiu ca ti-am promis sa dormim... aaa.. odihnim amandoua dupa ce ti-am facut baie, dar dupa cum stii, eu sunt adult si am alte nevoi decat tine. A trebuit nu doar sa imi fac un dus ci sa imi pun si o "crema" pe par. Ca sa fie sanatos. Tu ai venit de nici 2 ani si parul tau e sanatos si straluceste oricum, insa mami a venit de vreo 30 de ani. Stii tu, poluare, stres, chestii.. Parul lui mami trebuie ingrijit ca sa fie ca al tau. Imi pare rau ca pana am terminat eu de stat cu crema pe cap tu ai adormit. E oki, o sa ne odihnim amandoua sincron diseara.
Hai, te-am pupat, Pa-Pa!
A, am o rugaminte. E foarte important. Te roaga mama sa nu mai repeti acelasi lucru de 40 de ori consecutiv, fiindca pe mami o doare capul. Stii ca iti raspund la fiecare intrebare, dar cand deja stii un lucru, te roog muuult, nu imi mai cere confirmare de inca 39 de ori! Opreste-te si tu macar la 3.. E ok asa?
Astept raspuns (unul e suficient).
Mama

explicatii: aici

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP