la scaldat

2.8.10

In week-end am fost la tzara. Nu va zic cum am asteptat momentul, cum am avut crize de inima vineri dimineata (ocazie cu care m-a invatat un coleg ca apa+zahar = no heart pain), s.a.m.d..

Sambata era cald. Fooarte cald. Ce sa facem? Pai... hai la garla!
Cu Ana, cu verisoara lui Marian, Catalina ("Chitina" ii zice Ana), cu cei doi nepoti ai ei (Elena devenita "Aiena" si Sorin- pe care nu l-a denumit).
Ana       - "A garla- a garla!"
Marian  - Ana, ce te tot "la garla!"?! Ai fost tu vreodata la garla?!
Ana      - Nu!
Marian  - Pai si-atunci?! Unde mergi?
Ana      - A garla!
:))))
Si ii era cam frica in aspa, ceea ce in mod miraculos, m-a facut pe mine sa nu imi mai fie (oricum era apa mica sau.. SUFICIENT de mica incat sa nu ma panichez..)
Si-am pus-o pe Ana sa dea din picioare, Marian sa "inoate" si am zis noi ca cel mai bine e sa mearga totusi la inot din toamna, cu profesor, sa isi depaseasca teama (mea) de apa...
Faza faina a fost la un moment dat cand i-am zis lui Marian: "O mai tii tu ca sa ma pot balaci si eu?!"

Azi a fost o zi lunga. Foarte lunga. In sfarsit a trecut timpul asa cum trebuia sa treaca, ca atunci cand eram pustoaica.
Deci am fost la job-uri, fiecare la al lui, ne-am intalnit la mijlocul drumului si-apoi:
- ne-am plimbat
- am fost la cumparaturi (ne-am luat costume de baie, al meu arata ca un cort flexibil- horror, urasc costumele de baie, dar, na, era cazul sa imi iau si eu unul, macar la 29 de ani sa renuntz la facut baie in blugi- deeesi, cred ca o sa revin la varianta asta, ma simt mai "acoperita"....)
- am venit acasa sa ne bem cafeaua, sa lasam ghiozdanele si sa facem un dus
- am fost la inot la strand - pe Marian l-a luat frigulk si n-a mai intrat iar eu am fost la bazinul mic unde am inotat ceva, pana mi-am simtit omoplatii si am zis : "halt! ca altfel febra musculara scrie pe mine!")
- am fost la terasa unde am mancat, am mai baut o bere si-o cafea iaaar..
-  la 23:30 eram acasa!
Ce bine a fost! Really! Atat de incapatoare ar trebui sa fie fiecare zi!
- am facut si curat lui Gica iar acum e 23:53, am terminat de scris, fac un dush si voi nani-nani (terapie inima-ficat) pana cand ceasul biologic o sa "sune de 8 am"...
Waaaw, ce fain o fost!

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP