vreau sa las fumatul ce ma face.. sa tusesc mereu!

24.10.10

De o saptamana am lasat-o moale cu fumatul.
Adica luni de dimineata ma trezesc, imi fac cafeaua, imi aprind o tigare... si vine Marian si spune: "Io de azi nu mai fumez". Cum eram chioara asa de somn, mi s-a razvratit brsc orgoliu: "Nici io!" am zis, am stins tigarea si m-am dus sa mai dorm (eram de dup-amiaza).
In primele 2 zile Marian nu a baut nici o gura de cafea. Nasol, pt ca el e hipotensiv si daca nu isi bea cafeaua zilnic ad literam cade din picioare.
A vrut sa se puna contra tensiunii arteriale si dupa 2 zile in care n-a facut altceva acasa decat sa doarma, a inceput sa isi bea cafeaua-medicament: ok, adevarat, nu are rost sa se lungeasca o juma' de ora cu ea, dar oricum, il alimenteaza...
Eu in schimb, am alt pitic.
Am momente cand ma apuca "bazdacii". In mod normal daca tin o tigara neaprinsa intre degete ma lasa. Dar de vreo 3 ori pe zi ma apuca de intru intr-o strare de nebunie daca nu imi aprind o tigare.
De faaapt, aici e toata "jmekeria": Aprind tigarea; pute ingrozitor; ma sufoca => o sting. (nu "Sting" ci "pe ea o sting eu").
Fiecare are corpul si metodele lui.
Faza tare e ca pt mine nu e ca prima data cand am lasat tigarile mai usureanu. Pe atunci nu suportam mirosul tigarilor daca il simteam pe strada. Acum pot sa accept ca altii fumeaza, la fel cum si eu fumam. E un mare pas inainte. Daca as fi facut la fel de urat ca inainte nici nu m-as fi gandit sa ma las de fumat. Adica ce preferi? Ariadna-cea-rea-si-nefumatoare sau Ariadna-normala-asa-cum-poate-ea?
Ascult Suie Paparude superfun :))
Oricum, nu prea am chef sa scriu multe.
Am ajuns la inca o criza ca in adolescentza cand ma intrebam daca tot ce tine de religii nu e un bullshit inafara fiintelor celeste care ne populeaza universul invizibil.

Ma rog, o sa scriu atunci cand o sa imi pice mai multe fise.
Deocamdata, o poza de unde am cunoscut Pacea Absoluta anul asta, pestera Ialomicioara- poza cu entitate:

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP