si-a fost bine- concert ZZ Top

21.10.09

Foarte tare la ZZ Top. Mi s-a parut ca majoritatea stia la ce vine, desi barbate-meu zice ca au fost cam 50 % cunoscatori si restul pustani care habar nu aveau. In orice caz, incredibil de multa lume. Polivalenta plina.
In sfarsit nu s-a mai facut mare caz de fumatul "in interior" (adica pe hol).
Ca o paraneza, iar sunt cam ametzita.. no prob, i can still compoze a few sentences. Va puteti da seama de chiauneala din cauza ca imi vine sa speak more English than romanian..  Strange but always happens to me this way :) (dumb smile).
Great old men! Nice show! Awsome guitars! They keep up, don't they!
A fost bine. Numai sonorizarea m-a enervat. Se zguduia podeaua, trepidau peretii, straluceau microfoanele (banuiesc ca si-au adus propriile scule de sonorizare si microfoanele- nu m-am documentat inainte da' nu pot sa imi imaginez ca alea erau ale partii romane). Oricum, eu am avut filtrul "parintelui" cu mine, si am stat mult pe-afara ca era sunetul prea tare pt Ana. Asta e sala, asta e sonorizarea.. Cel mai sinistru lucru e ca nu te puteai bucura total fiindca.. daca stateai in spate iti clananeau dintii de la sonorizare ( a fost cald, foarte bine).
Na, stiu ca i should write about my kid's behaviour on the dedicated blog, but i don't have the patience and i will forget unless write it down right now.
Ei, bine ea e formidabila. A stat mult si cu Marian afara si dansa (cu piruete), tzopaia, aplauza. La partea de blues am dus-o inauntru si.. logic.. a facut senzatie, fiindca ei ii place blues-ul (ii punem "Eric Clapton & Steve Winwood- live at madison square garden live after 40 years"). Marian zice "Baaai dar cum dansa! Si cum facea!". Well, asta e ea. Si i s-au facut multe poze. La concerul asta, al treilea pt ea, i-au facut altii poze, ca noi n-am avut timp... In metrou, spre casa aplauda inca... innebunind de cap cu tipetele si manifestarile ei toate mutrele cenusii aflate sub seductia oboselii.. In metrou a facut cunostiinta cu o doamna care ne-a insotit pana aproape de casa.. Mare veselie.. Abia dupa dusul cald s-a molesit si ea..
Iar noi acum, relaxati si linistiti ne ducem sa mai bem o bere (acum se poate :P ).

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP