adios mother fucker

11.2.10

Din google in google sau mai bine zis din tpu (intrebarea era "ce beau baietzii?") in google mi-am adus aminte de un cocktail care imi lasa gura apa. Deci e genial.. n-am cuvinte..
Reteta e asa:
Se ia una bucata pahar imens, se pune gheatza dupa preferinte, o felie de lamaie si se toarna preferabil concomitent tariile : 15 ml votka, 15 ml rom, 15 ml tequilla, 15 ml gin. Se continua cu 30-60 ml sprite sau schwepps (mie imi place dulce, deci sprite si la cantitate.. reteta originala e cu 60 ml, dar mai depinde si de preferinta). Se asezoneaza cu topping de lichior blue curacao.
Si.. te da pe spate!

Io scriu retea de bautura, dar am "construit" in 2 saptamani: 3 torturi (2 cu blat facut de mine), un chec si o negresa. Marian cred ca e satul de dulciuri, doar Ana tzopaie pe langa mine de fiecare data cand ma vede in bucatarie.

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP