Day 4- camera Anei lasata la uscat

8.6.20

Dupa cat am muncit la camera Anei, deja eram satula, dar nu puteam sa o las asa, nu? Si am inceput voiniceste cu smirgheluitul. Cand m-am trezit aveam febra musculara pt ca nu ma culcasem pana nu am dat prima mana la tavan si am cedat cand am vazut ca nu ma tineau bratele. Ascultam un roman si am inceput....
Mi-a luat 4 ore numai tavanul si primul perete apoi a mers mai "cu talent".
Seara am folosit raftuti de la vechea mobila pt a pune Anei tabliile la pat pt ca patul ei nu avea tablii pt cap si lateral-spate, avea doar in fatza, pt ca risca sa pice de la un metru si 20 inaltime... (1m fara saltea).

Ca sa scot si tevile si caloriferul vopsite, am muncit pana la 7:30 am






Pentru ca ii placea mult cum arata alba a vrut camera si mai goala, si a doua zi i-am pus pe pozitie noua patul si biblioteca (in ziua 5)


Nu a mai vrut perete colorat. Iar eu m onstatat ca niciodata ever nu am avut camera mea alba....
Din cauza ca nu folosim draperii sau perdele nu am mai fost necesar sa ii pun la loc galeria. Are jaluzele aplicate pe geam.


0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP