Day3- finisaje la baie si bucatarie si reparatii dupa eliberarea dormitorului

8.6.20

Dimineata am inceput-o soft, cu reparatiile si vopsitul tevilor diiin baie. Horror, s-a mancat in spatele tevilor si am avut re reparat. Plus ca zona imi era mai greu accesibila. Teava de apa rece e din plastic, si e singura neschimbata. Urata si se face neagra si m-apuca toate spumele marii...


Dar nu m-am lasat pana nu a iesit bine.
Ana a preluat curatenia in baie si tot ea a luat si pus la loc obiectele de igiena.
Dar cum spalam galeti si depozitam vopselurile in baie, nu a fost cu adevarat curat pana nu am terminat cu smotrul "de dupa".... Viata la bloc, csf, ncsf.

Apoi ne-am apucat de mutat tot ce era in dormitorul ei in sufragerie, ca parc nu ajungea ca aveam acolo si bucataria.... Am stat ca in garsoniera, dar am facut reparatile (multe) la ea in camera.

provocari la camera Anei
 Intai, ca inainte de anvelopare facea igrasie la peretele exterior, cel cu geamul. De aceea am optat si pt schimbarea termopanului. Doar ca spuma venea in paralel cu zidul si mi-a fost f greu de tencuit. Nu iesea drept ci in valuri. Asa ca m-am enervat si am folosit un scotch de hartie ca metoda de indreptat, intre straturile de tencuiala. Nu stiam daca o sa iasa, dar pana la urma....

deci ziua asta a fost pe reparatii, mi-a luat f mult peretele care fusese candva cu igrasie si pe care il tratasem cu clor si cloramina. L-am tratat cu smirghel, cloramina, amorsa si pauza intre fiecare pt ca trebuia sa se usuce biine intre cloramina si amorsa.









 Se vede ca am bagat munca pana noaptea...

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP