day 2: tavanuri si reparatii

8.6.20

Luni de dimineata m-am apucat sa curat, repar si dau cu amorsa in bucatarie si baie. Avand faianta pana sus, no big deal.
A fost prima data cand am reparat cu gletiera :))) Am avut inima in dinti, recunosc, dar mi-a iesit asa bine si finut, incat la smirgheluitul de dupa uscare nu prea aveam ce da jos...






Ce va pot spune la tavan este sa nu cumparati Sticky Antimucegai, ca e f transparenta. IN bucatarie am dat asa: prima mana cu trafalet. M-am enervat, a doua mana la pensula, am fost tot nemultumita si am dat a treia mana cu trafalet si pensula dupa cum vedeam eu imperfectiunile. Da, normal ca am desurubat aplica sa dau pe sub ea. La fii-mea in camera nu am dat-o jos :)) iar la sufra/camera mea nu a fost cazul. Dar da, teoretic trebuie scoase prizele si aplicele inaiinte. Just so you know.

Apoi m-am apucat de tevi. Eram disperata ca voiam sa termin si nu ajungea timpul...
In timpul programului a intrebat sefu pe grup "Are cineva nevoie de concediu?" Era ultima saptamana din mai.... Am zis: Eu! EU! plsss! Si nu mergea aplicatia de concedii... Noroc ca Seful meu e un baiat de nota 100+ si mi-a facut el si concediul. Mai mult. Eu facusem programul sa imi ia zugravitul fix 7 zile. Cine il suna la 10 seara duminica, ca nu terminasem? Eu... Si asa s-a facut ca zugravitul meu a durat 8 zile, pt ca am avut si lunea urmatoare conced.

Deci am facut tevile in a doua si a 3-a zi. Apoi m-am apucat de golit dormitorul...

Cand nu faci tevile 5 ani, dar tu gatesti:





0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP