day 5- vineri, Mihaii si usile

8.6.20

Vineri Mihai a venit la mine. Inainte sa imi fac eu camera trebuia sa ma ocup de usi iar el sa le dea jos si puna la loc. Nu a iesit asa.
Aveam flexul cu adaptor, Usile care erau sinistru impachetate in autocolant si nu le facusem de cand ma mutasem. Dupa dat jos autocolanutl trebuiau nu doar usor smirgheluite, ci curatate zdravan de adeziv. Cu flex+ adaptor pt foite de smirghel pe arici si ma gandeam eu sa smirgheluiesc intai cu ceva grunjos apoi fin.
Cand a vazut Mihai ca abia tineam flexul cu ambele maini s-a bagat el.
Sfatul meu: nu faceti ca mine, daca nu e musai, la mine a fost musai...

N-am cuvinte. Noroc ca petrecusem ceva timmp cu Mihai impachetand casa. Ma gandeam eu ca o sa zboare praf fin... dar nu mi-am imaginat halul in care.. Eram convinsa ca voi navea herpes daca nu hepatita :))

Erau 4 usi.
Mihai: facem pe ultima maine?
eu : nu mai trec o data prin asa ceva!
Mihai: nici eu, hai sa le terminam inainte de 10pm.
LA 10:07pm erau gata. dar 2 zile apoi am tusit (el) si sfuflat nasul (amandoi) praf portocaliu. Cred ca numai in fund nu intrase, ca in urechi era....




Asta a cerut ca a doua zi Mihai sa maure peretii ca sa dau cu amorsa.

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP