Day 6- camera mea

8.6.20

dupa ce am curatat de praf plasticul de protectie pe cat posibil, peretii si am dat cu amorsa.. am cedat nervos si fizic si am bagat somn de dupa-amiaza. Aveam o febra musculara de ma dureau toate. Plus ca am dormit toti 3 iin camera Anei, pt ca era singura camera nu doar disponibila dar si normala, para praf portocaliu...
Hainele cu care fusesem la curatul usilor au ajuns direct la spalat.
M-a trezit Ana: hai, mama ca Mihai deja zugraveste. Ma durea totul. Toootul, mai ales mainile, degetele, chiar si cele de la picioare. O febra musculara de nu se poate. Dua ce m_am rostogolit de pe salteaua mea (mare inspiratie cand am luat fotoliile-pat de burete!) Mihai terminase un perete aproape. Prima mea intrebare a fost: Cum ai reusit sa te dai jos din pat?! A ras de mine pe faza asta vreo 3 zile. Nici nu ma iinteresa peretele, marea mea mirare fusese cum de s-a dat jos...
 el a facut tavanul si portiunile mari si eu cu pensulica sau mini trafaletul la detalii, ca aveam holul de la baie si sufrageria si holul de la intrare.
Am rupt. Iar Spots a descopert ca poate sta "ascuns" si sa nu il cert ca se baga in treaba noastra.


Am testat si vopseaua pe o usa. Am coonstatat ca inghitea la vopsea cat nu aveam eu... 


0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP