day 8- ultima- pensulica is my life

9.6.20

Am tras in ultima zi, si eu si fii-mea, cot la cot.
Eu pe vopsit usi. Dupa cum v-am zis a fost o problema fapul ca absorbeau mai multa acrilica decat ma asteptam... si nu iesea uniform.


Lemn- lemn, nelacuit.
Am reparat cu chit de lemn curatat si hai pe treaba. Datorita trebii cu unformizarea m-am "enervat" si i-am dat model, iar daca am dat model am dat si peretilor, in asa fel incat fara sa intentionez am creat o tematica pentru intreaga casa.
Mistourile sunt "zici ca e taxi" si "ce e aia?!"
Dar mie imi place si in poze nu se vede atat de bland pe cat arata in realitate.

Octavian a venit cu sertarul si a terminat cu usile dulapului.
Eu am curatat, Ana a adus, eu am pus lucrurile in dulap. Apoi am facut si vopsit dulapul de hol. Ana imi dadea suruburile.
Apoi am montat dracia neagra de cauciuc si lipit-o. Ana schimba tuburile de adeziv.
Eu vopseam usi, Ana curata tocuri, Ea freca podeaua, eu asamblam chestii.
Pana seara la 11 cand am iesit afara ne termiinasem treaba 80%...



















 Urmeaza ca in viitorul apropiat sa ma ocup de accesorii: Jaluzele, autocolantul pt geamuri (cel cumprat nu se mai potriveste daca am "schimbat schimbarea") samd-uri de genul asta (si un suport de uscat vasele)
Per total sunt happy cu ce mi-a iesit din maini si cu felul in care mi se prezinta casuta.
Pam-Pam!

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP