The light garden

27.6.20

Din ianuarie mi-am propus disciplina alimentara. La mine a fost asa o intreaga istorie cu nutritia, dar mi-am propus ca la varsta de 45 de ani sa fiu cu corpul armonizat, reparat, vindecat. Don't ask, asa am observat ca femeile abia dupa 40 incep sa infloreasca. Poate ne sta bine maturitatea, nu stiu, oricum, pana la acea varsta cresc si copiii incat sa nu mai fie grija de tip "Aualeu..." si incepem sa ne revenim :)))).

In primul an de Sanitara am vrut sa tin Potato reset+ Starch solution (alta poveste) dar a dat peste mine frigul si nu mi-a iesit. Anul asta am luat-o mai cu blandete si mno, imi e pe zen. Adica nu e ceva de abandonat ci de invatat sa mai fac si eu un efort pe termen lung. Tot (tot) ce am vrut sa fac in viata asta, la modul heirupistic nu mi-a cerut un efort mai mare de un an, asa incat, pt mine asta e o calatorie in sine.
Am vazut ca iese, merge, cu pasi mici, cu poticneli, ba mai bland ba mai in forta se vad rezultate.
Intre rezultate e faptul ca pielea mea devine alba in zonele unde am avut exces de pigmentare postnatala. Nu stiu cum sa zic, dar dupa cartile de medicina se presupune ca macazul se schimba pe "ailalta gena" si pigmentarile nu le scoate nici mama tratamentelor. Ete, fleosc, mi le-a scos amidonul... Si eram socata asa. Am strigat-o pe fii-mea: 
- Yo, fata,  nu te supara, dar poti sa imi zici daca pielea mea si-a schimbat cumva culoarea sau am.luat-o eu razna?!
- Ammm, mama, tu esti transparenta, oricum! 
Fii-mii nu ii place ca are nuanta mai inchisa la piele decat mine si oricat am incercat sa ii explic ca la ea e varianta sanatoasa... ea ar fi vrut sa fie alba. Spune ca sunt transparenta pt ca mi se pot vedea vasele de sange prin piele. E putin amuzant, dar nu cand ma lovesc. Ma invinetesc f repede, inclusiv la palme daca strang cutitul mai tare pt ca vena de pe inelar reactioneaza imediat (e cam la suprafata, ca si restul.
Oricum, concluzia a fost ca nu eram chiar atat de dusa cu pluta si ca pielea mea chiar Este mai intinerita. Potato rulz.
Si intr-o zi tot imi zicea fii-mea ce ii place camera ei luminoasa (eu eram putin dezamagita pt ca tavanul meu era cu pete) si imi licureste o idee: stelutele!
Bai, deci...
Pe cand eram eu tanara am primit niste seturi frantuzesti ff misto cu decoratiuni fosforescente. Pe care le-am avut pe peretii dormitorului muuuuult timp. Nu ma saturam de ele. Cand le-am dat jos, le-am pus la pastrare pt ca nu ma puteam.dezlipi de ele si sa le arunc. Am aruncat o multime de lucruri din trecut. Am aruncat ditai cutia cu amintiri...pe care am carat-o din casa veche in cea noua si dupa vreo 2-3 ani mi-am dat seama ca nu ma mai reprezenta (ditai cutia). Ei bine, stelutele nu. Si ii zic fii-mii: 
- Vino incoace sa iti arat ceva super!
Nu vrei la tine in camera? Incercasem sa ii pun cand ne-am mutat,dar cazusera si nu le-a mai vrut. Acum, zice
- Sa nu imi pui mie ceva atat de copilaresc pe pereti. 
Scurt pe doi si nu a vrut. I-am zis ca mi le pun eu. A crezut ca fac misto sau ceva. Am intrebat-o cand mi-am.cumparat pietricele fosforescente si afis. Pana la urma i-am luat o pereche de sireturi fosforescente iar pt toti 3 am luat bratari. Nu va zic ca am facut cercetare de piata. Cautam de la firma care produsese stelutele mele. 4M nu mai fabrica, i-am gasit pe alti francezi- aia nu aveau decat stelute mici la preturi exorbitante. Am gasit 2 diatribuitori ok si am ales pe cel cu marfa mai variata. Foarte multumita am fost de la felul cum au procesat si confirmat pana la modul de a ambala marfa si la marfa in sine... Super. Sa ma intorc. Aveam stelutele si luna mare, delfinii si apoi ce am mai gasit eu si a trecut proba calitatii plus un sticker cu nori si 500g pietricele. We
Si incep sa le pun azi, in pauzele de la job. Spotty era:


Hahahaha!
Spots crede despre el ca e un om si din cand in cand trebuie sa ii spun ca e pisica...
Am inceput sa ma joc intr-un colt
Si dupa program, m-am relaxat lipind... Ah, da, mi-am luat si banda dubluadeziva buretoasa... Biensure, cum altfel?
Dar efectul..... Eee, cand a vazut fii-mea ce a iesit, a zis ca... Parca ar vrea si ea. Pe usa. Sa nu strice peretii ei frumosi...


Eeeextaaaaz!
Fii-mea: - Da, mama, foarte matur...
Eu: - Stai asa. Ce treaba are maturitatea cu stelutele mele?!
Ana: - Pai, oricine vine: o sa le vaaadaa...
Eu: - Ha, te-am prins! Crezi ca a fi matur e a fi serios.
Ana: - Pai.. Da!
Eu: - Nu ai inteles: diferenta intre adult si copil e ca adultul are mai multe reaponsabilitati si e autosuatenabil. Tu cand te tragi de sireturi cu noi ... Aaa.. nu ne place pt ca tu inca nu ai scolile terminate dar esti wannabe so...
Ana: - Dar de ce va prostiti? Si tu de ce te copilaresti?? Adica, stii, inca nu m-am obisnuit cu tine asa. Nu te-am vazut asa!
Hahaha!
- Bai Ana, tu ai uitat ca orice om are multe aspecte. De ce as fi o exceptie? Sunt multumita de cum merg treburile, mi-a mai scazut nivelul de stres oarecum si da, acum pot sa ma joc. "Daca inveti cand esti mic, cand esti mare numa' te joci" Hai ca maine iesim cu rolele!
Ana:- Aualeeeu!

Cat am scris s-estompat stelutele. Nu si pietricelel. Stickerele se tin  bine! :)))
Cred ca imi.place la aproape 40!

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP