Statul turceste si criza de coloana

23.8.20

 

Hai sa va zic ce trasnaie de stricat wk-end am mai facut eu.. Sunt, maestra in trasnai, stiti, da? Sambata ar fi trebuit sa mergem.la balaceala, cu rezervari facute samd. Mda. Nu.
Step 1: Vineri. Ma ridic de la birou si constat ca "scartzai din suruburi" (adica din articulatiile soldului).
Step 2: tot vineri, ca pana la 5am mai incape... Termin jobbing-ul si inca una- nu mai puteam sta dreapta. Eram ca semnul "?", dar mai cocosat, mai de clasa a I-a..
Step 3: da, tot vineri. Mihai era like: ai stat stramb, ai ridicat, ceva? Mai, tu nu te-ai miscat suficient..
Eu: nu-nu.. Aaaa, okay, nu m-am fatzait atat de mult ca de obicei dar asta pt ca am stat comod, am stat in felul meu preferat: turceste, intre perne.
Mihai a strambat din nas, de gen: nu conteaza, tre sa dregem si incepe: ketorol? Masaj cu ceva sa te ajute?
Step 4: eu, nu ma las: bai, ce drq, am stat f comod. Mihai nimic. In traducere: cand un scorpion e poker-face+ nu spune nimic= nu crede o iota din ce zici tu acolo si-ti racesti gura degeaba, ca pute a neadevar. Si caut studii.
Voi stiti ca e o multime de studii despre cum statul turceste blocheaza articulatiile soldului (ma rog, sacroiliace si capul femural, ca sa fiu concisa)?! Am gasit o gramada! Habar nu aveam. E felul meu preferat de a sta, de cand eram copil! WTAF?!
Step 5: tratament. Ma durea de nu puteam sta nici intinsa. Masaj?! Cine sa suporte?! Ii spuneam lui Mihai ca eram la foarte mica diatanta de a cere o radiografie de urgenta insa mi-am dat seama ca ar fi fost degeaba. Stin ca va arata morfologic perfect, ca de obicei. Asa ca: Sus pe masa de elongatie, la inclinatie intre 45-60° ca mno, in criza nu pot sta chiar cu capu'n jos. Gel cu camfor. Camforul nu stiu cum e pt altii dar pe mine ori ma arde ori e rece daca chiar am o inflamatie si nu il simt deloc daca articulatia e ok... Pe mine ma ardea rece. Si macar puteam sta pe placa (cu o singura patura subtire, la 2 era "prea moale"! Lui Mihai ii cam venea sa planga, dar si el recunoaste beneficiile placii pt coloana.. Aia e, nu e ca si cum m-ar fi cunoscut altfel.. Si hai sa fac exercitiile de deblocare si intindere invatate de la Moni. Superb, am o elasticitate fantastica. Si da, ma durea si ardea ca naiba. Dar a trosnit! Huh, un blocaj in minus.
Step 6- piss off everyone! Sambata- cand aveam program de inot, da? M-am trezit la 2:30pm. Coapta. Puteam sta dreapta, corect pe scaun, dar ma durea.. Ooo, Doaaaamne si Cum durea, de parca aveam vanatai pe  fund si solduri. Mi-am baut cafeaua, am facut unghiute dragute in combo cu Mihai si ne-am uitat la un film. Ana s-a suparat ca de ce nu am chef de glume sadice, pisica s-a suparat ca de ce nu pot sa il tin in brate (Spots are 4,5kg. In criza pot tine maxim 2kg in brate). Si dupa ce am suparat copiii... Am adormit. In timp ce asteptam ca Mihai sa raspunda la o intrebare. Cum sa adormi dupa ce ai intrebat ceva?! Simplu. Nu stiu. S-a dat shut down la sistem... 3 ore. Si eram intinsa pe podea, cu patura pe mine. Fusesem in pat. Nu stiu cum am ajuns jos. Mihai zice ca si el a atipit dupa mine si cand a deschis ochii eram in partea cealalta a camerei, pe jos, dormind bustean. A avut grija sa nu simt rece...t

Step 7: Sambata seara am iesit cu Mihai la plimbare. Nu mult, doar cat m-a lasat coccisul. Dar suficient. Cand am venit si am mai intins spatele a trosnit f frumos. Si am putut fi masata. Superb... Mare evolutie. Si pot dormi. Si parca nu ma simt chiar "de parca as fi batuta"...

Acum, s-o zic cinstit. Sa ies dintr-o criza de coloana in 2 zile... I'm a badass! Legit... Cine dracu s-ar fi gandit ca statul comod, turceste, intre perne si cu zen, poate fi nociv? 







0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP