primul zugravit facut de mine- intro

3.6.20

Tocmai am terminat de zugravit si deja imi pare rau ca nu mai am munca fizica. Abia imi revenisera muschii la tonusul lor. Cred ca ma apuc de alergat numai ca sa imi mentin partial acest sentiment bun (voi testa in curand daca incep sa ma tina genunchii ;) ). Ce am observat, ca planificarea face tot. De prin aprilie ma tot uitam pe sites, ba de idei, ba de materiale, ba de ordinea corecta (recomand Softpedia forum, toata lumea vb din experienta acolo). Si cum am mai trecut prin renovarea acestui micut apartament mi-am facut lista, si am luat telefonul. Ca la organizarea de evenimente: m-am apucat de scris producatorului ales ca sa imi faca diferenta intre produse, care m-a pus in legatura cu distribuitorul local (carantina, da?!). N-a fost chip sa ma vad cu omul, dar au ircat produsele pe e-platforma de shopping de unde le-am achizitionat la pret de bun simt. Erau singurii certificati eco (a se intelege rasina naturala) si am luat o vopsea alba, atat o lavabila cu textura cauciucata cat si un email fara miros, pe baza de apa, alb pt usi. Am sunat in call center la un mare magazin sa imi diferentieze 2 unelte pt smirgheluit usile- nu stiau, au rugat pe cineva din magazin sa faca callback. Nenea din magazin sa lesine, nu se astepta la o voce feminina. Mi-a dat si codul de produs pt adaptorul de flex pt care ma decisesem in timpul apelului (pt ca un flex Bosch e preferabil unui slefuitor no name, mai ales cand te cheama ca pe mine si nu vrei accidente). Mi-am gandit necesarul de trafaleti, culori dupa preferintele noastre samd.

Am luat mobila de bucatarie dorita si am vorbit cu Octavian sa o monteze. Si pt ca a inceput procesul de montaj in wkend, duminica m-am apucat de balcon, tavan si pereti.
Voi scrie ce am facut in fiecare zi ca articol separat.

0 comments:

  © Blogger template Techie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP